Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

ΔΙΑΤΡΟΦΟ-ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ

ΔιατροφοΑινίγματα

ΔιατροφοΑινίγματα

Παιχνιδάκι συμπλήρωσης κενού

Συμπλήρωσε τα κενά. Πάτησε το κουμπί "ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ" για να ελέγξεις τις απαντήσεις σου. Χρησιμοποίησε το κουμπί "ΒΟΗΘΕΙΑ" για να σου εμφανιστεί το πρώτο γράμμα της απάντησης.
1.Είμαι τόπι κόκκινο ,
αν με καθαρίσεις άσπρο,
νόστιμο καρπό θα αντικρίσεις.
Είμαι το .

2.Ολόγλυκα και νόστιμα ,
τα τρώνε τα πουλάκια,
στα αυτιά τους τα μικρά παιδιά
τα κάνουνε σκουλαρικάκια.
Είμαστε τα .

3.Πράσινο σπιτάκι,
κόκκινα παραθυρακια
και μέσα κατοικούνε
μαύρα ανθρωπάκια.
Είμαι το .

4.Σου ξινίζω τη γλωσσίτσα,
και γκριμάτσες όλο κάνεις
μα αν λείψω απ'τη σούπα
νοστιμιά εσύ δε θα'χεις.
Είμαι το .

5.Στα μαγειριά με συναντάς,
με ξέρουνε κι οι κήποι
πολλές φορές για μένα κλαις,
χωρίς να έχεις λύπη.
Είμαι το .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου