Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Το παρακάτω ερωτηματολόγιο καθορίζεται για προσωπική μου χρήση,θα εκτιμούσα ιδιέταιρα αν κάποιος το απαντούσε και μου έστελνε τις απαντήσεις του σε προσωπικό μήνυμα στο facebook ή στο mail μου, olga3_pap@yahoo.gr. Eυχαριστώ a priori.



ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΟΛΓΑ ,ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
   1.   Η διατροφή μου περιλαμβάνει ζυμαρικά
Α)1 φορά την εβδομάδα
Β)2 φορές την εβδομάδα
Γ)περισσότερες από 2 φορές την εβδομάδα

   2.   Η προσωπική μου ανάγκη για πρόσληψη υδατανθράκων από ζυμαρικά κρίνεται
Α)επιτακτική
Β)μέτρια
Γ)δε με αφορά

   3.   Τα ζυμαρικά
Α)μου αρέσουν
Β)μου είναι αδιάφορα
Γ)δε μου αρέσουν

  4.   Επιλέγω μάρκα ζυμαρικών  συγκρίνοντας
Α)την τιμή του πακέτου κάθε μάρκας
Β)την γεύση των ζυμαρικών
Γ)την αίσθηση κορεσμού στο στομάχι, που μου προκαλούν

  5.   Προτιμώ ζυμαρικά
Α)με γεύση(τομάτα, σπανάκι)
Β)κλασικά μακαρόνια
Γ)με χρώμα και σχέδιο
   6.   Σε περίπτωση που επιλέγω ζυμαρικά με γέυση ,μου αρέσει περισσότερο
Α)σκόρδο
Β)τομάτα
Γ)σπανάκι

   7.   Σε περίπτωση που επιλέγω ζυμαρικά με σχέδια, προτιμώ
Α)Πένες
Β)Αχιβάδα
Γ)Κοχυλάκι

   8.   Συνοδεύω τα ζυμαρικά μου με
Α)σκέτο τυρί
Β)σάλτσες
Γ)σάλτσες και τυρί
   9.   Προτιμώ τα ζυμαρικά να είναι βρασμένα
Α)al dente
Β)πολύ
Γ) μεσαία

    10.   Η ιδέα για δημιουργία νέων ζυμαρικών από αγνά υλικά της Ελληνικής γης ,σπιτικά ,μου φαίνεται
Α)καλή
Β)μέτρια
Γ)κακή

11.Θα τολμούσα να δοκιμάσω νέα ζυμαρικά από αγνά υλικά της Ελληνικής γης, σπιτικά
Α)ναι
Β)όχι
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου